fredag 12 september 2014

Deep purple så att säga


För det första, kommer man hem till lägenheten innan 15.00 på dagen så kan man försäkra sig om att det kommer lukta mat i trappuppgången. Denna gången luktade det fisk. Väldigt mycket fisk. Nästan värre än Harrys andedräkt. För det andra, jag är inte blond! Jag är nu svart tulpan, på vanlig svenska, lila. Bäst av allt var när jag insåg hur svårt det är att bibehålla en färg i håret som inte är sitt naturliga, suck. Så direkt efter skolan gick jag till Intermezzo och köpte mig en lila färgbomb, på tub tro det eller ej. Don't let me down! Kanske att det blir en färgomgång med svart tulpan innan jag slösar på denna dyra hårvårdsprodukt.
Igår blev det förresten officiellt (tyyyyyyp) är nu frontsångerskan i Prudence. This is gonna be fun.
Nu blir det vanligt-fredags-tidsfördriv innan man tar tåget hem. Ciao!

1 kommentar:

  1. Åh så kul för dig kompis! Kommer vara världens groupie efter er :*

    SvaraRadera

Tjärlek!