torsdag 18 september 2014

Lös denna ekvationen då!


Efter att nästan, bokstavligt talat, börjat gråta över denna obegripliga matte så slog det mig. Jag har fan glass, så jävla underbart. Det ska jag äta nu. Är så glad över att jag köpte glass. Så trots att jag bara kan de två av tre saker jag ska kunna tills imorgon så känner jag mig ändå så jävla bra, för jag köpte glass. Jag överdriver inte ens lite nu. Jag var beredd på att bränna saker, slänga tvn ut för balkongen men jag insåg att jag hade glass. Världens godaste fucking glass. Jag är så himla stolt över att jag känner mig själv så här bra. Imorgon är det fredag också. Är varken sugen på att åka hem till Kalmar eller stanna i Hultsfred, men det är så jävla irrelevant just nu för jag har fucking glass. Fucking glass. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tjärlek!