lördag 29 november 2014

Söndag?

Ljuvlig promenad till praktiken, det var tider det
 
Jag försöker verkligen hitta på så mycket skit att kolla på internet, lägga till på önskelistan och äta så extremt många polkagrisar som möjligt bara för att undvika naturkunskapen. Hela helgen kommer bestå utav Fröding, levande kust och skärgård samt en religionsuppgift som jag är lite osäker på vad den ens handlar om. Egentligen inte mig emot då jag oftast har väldigt lätt att komma in i pluggandet när jag väl sätter mig med det plus att det är kul att lära sig nya saker. Det bästa av allt är att jag för ett tag slipper tänka på hur jag tar hand om min kropp och mig själv. Jag är verkligen nere i en så jävla djup svacka nu och har gång på gång trott att det börjar bli bättre, men ack så fel jag haft! 2014 har verkligen varit ett riktigt jävla skitår, jag hoppas på ett glädjefyllt 2015 istället. Vissa har dåliga dagar men det visar sig att jag tydligen har dåliga år. Det känns sådär lagom aspiss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tjärlek!