torsdag 17 juli 2014

Roots, hår och vita ben!


 Fina, söta, vackra Johanna!


Jag säger hej till alla fina och underbara läsare! Hoppas ni har/haft en underbar semester eller ett underbart lov. Soltimmarna denna sommaren är ju inte allt för många men det är synd att klaga.  Förra torsdagen åkte jag över Ölandsbron och till Sandbergen för att gå på Sveriges mysigaste festival d.v.s ÖLAND ROOTS. Kan inte komma ihåg senast jag hade så roligt! Fint sällskap, god mat och varmt väder. Det enda tråkiga under festivalen var att söta, älskade Wilma antagligen satt hemma under en filt och hostade lungorna ur sig när hon egentligen skulle druckit vitt, käkat riskakor och bakisspytt tillsammans med oss i camp Knöl. Usch vad jag inte gillar campnamnet, men härliga människor är de allt. Under hela festivalen lyckades jag ta tre bilder varav en är jättesuddig. Mobilen låg nästan alltid död i min axelväska då den haft sina glansdagar och batteriet går ur fortare än man kan säga pallevante, men lika glad är jag ändå men gladast är nog...räven? Sen i söndags fram till tisdagen så har jag i stort sätt bara sovit, sovit och sovit. Det tär på krafterna att gå på festival. Men igår tog jag och systrarna cyklarna ner till Ljugnäs och spenderade två härliga timmar med sol, bad och kortspående (är det ens ett ord?), i vilket fall blir det snart stranden för oss igen då vi tar våra ädla springare och några muffins med oss och beger oss mot Östersjön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tjärlek!